HARMONIE KASTEL

Info Muziekkamp 2022 HENGELO (NL)

Beste muzikanten, vrienden

Corona is nog volop in het land maar wij, de jeugdwerkgroep, laten ons niet kennen. 2022 is het jaar dat we samen met jullie op kamp willen trekken naar Nederland. Speciaal voor jullie zijn we op zoek gegaan naar een kampplaats met een unieke uitstraling.

Ons kamp zal van 3 tot 9 juli 2022 plaatsvinden in De Haverkamp te Hengelo op een melkveebedrijf. Wees gerust,je zal niet bij de koeien moeten slapen. Deze kampplaats is voorzien van een ruime accommodatie met echte bedden. Hoewel we nog een eindje van de kust verwijderd zijn, kunnen we spelen in de zandduinen midden in een groot bos. Langs de andere kant geven de uitgestrekte velden een oase van rust die wij zullen aanvullen met prachtige, zelf gebrachte muziek. En er is meer dan dat! Ben je een echte dierenvriend? De koeien staan dagelijks klaar om mee te komen loeien met ons.

Heb jij zin in een fantastische week vol muziek, woord, drama aangevuld met spegegeven door professionele mensen? Wil je de

pandemie even vergeten? Wordt het tijd dat je nog eens hele week kunt doorbrengen met vrienden? Dan

hebben wij hiervoor de perfecte oplossing… HaKa MUZIEKKAMP.

Naar aanleiding van het 100-jarig bestaan van Harmonie Kastel streven wij naar een absoluut record van 100 deelnemers op ons kamp.

Inschrijven kan je via het menu-item inschrijving .

Het inschrijvingsgeld bedraagt:

Leden: € 245

Niet leden: € 295

Vergeet niet, de inschrijving is pas geldig wanneer de centjes op de rekening staan van Harmonie Kastel.

mail voor meer info

Nog vragen: bel kampverantwoordelijke (Wuytack Arno) 0470 68 88 29

Vriendelijk groeten vanwege de jeugwerkgroep Harmonie Kastel !

inschrijven